Functioneringsgesprekken nieuw stijl

Door succesvol en doelgericht functionerings- en beoordelings- gesprekken te voeren, verbeter je de prestaties van je medewerkers. Hoe kun je je medewerkers op een respectvolle manier aanspreken op verbeterpunten? Hoe geef je constructieve feedback? Wil je weten hoe je een gesprek op de juiste manier voorbereidt, opbouwt en uitvoert?  Volg dan deze training en verhoog de prestaties en motivatie van je medewerkers.

Een goed gesprek en geen verplicht nummer

Voor wie?

Ben je praktijkmanager en zie je elke keer weer op tegen de gesprekken of heb je het gevoel dat je er veel meer rendement uit zou kunnen halen? Deze training leert je om op een open en motiverende wijze gesprekken te voeren. Ook als je nog helemaal geen ervaring hebt, ben je van harte welkom.

Wat ga je leren?

  • Overeenkomsten, kenmerken en verschillen tussen functionerings- en beoordelingsgesprekken.
  • Doel van het gesprek
  • Voorbereiding
  • Structuur van het gesprek
  • Het creëren van openheid en vertrouwen
  • Het motiveren van je medewerker
  • Coachingsvaardigheden
  • Omgaan met weerstand

Na het volgen van de training ben je in staat om functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken die een bijdrage leveren aan het optimaal functioneren van je medewerkers.

Deze training volg je 1 dag van 10:00 tot 16:30

Deze training wordt gegeven door een ervaren praktijkmanager en een HR-manager.

Het is een interactieve training die je leert dat functioneringsgesprekken niet slechts een verplicht nummer zijn maar zeer nuttig om inzicht te krijgen in je medewerkers.

De kosten van de training bedragen €395,- vrij van BTW

Inschrijven

    Locatie

    Gorinchem

    Gorinchem

    Gegevens deelnemer

    Bedrijfsgegevens

    Contactpersoon

    Klik hier om uw eigen tekst toe te voegen

    Heb je een vraag over deze opleiding?